Умови повернення товару та додаткова гарантія
Замовлення товарів за номерами гарячої лінії вважається усним
договором на придбання товарів. У разі відсутності замовленого
товару Організатор має право замінити відсутній товар на аналогічний
або інший за ціною не нижче, ніж ціна відсутнього товару, для
задоволення потреб Клієнта. Якщо Клієнт незадоволений якістю товару,
він має право обміняти товар на товар належної якості або повернути
товар та отримати сплачені кошти згідно з положеннями Закону України
«Про захист прав споживачів», беручи до уваги можливості, які надає
додаткова гарантія якості товару.
Зверніть увагу, що при поверненні товару:
Повернути товар належної якості можна протягом 14 днів після
придбання на адресу компанії.
Днем купівлі вважається день оплати товару у відділенні пошти.
При поверненні товару обов’язково має бути надані товарний чек,
заява покупця на повернення коштів та реквізити рахунку, на який
будуть повернуті кошти.
Під додатковою гарантією якості товару розуміється можливість
здійснити повернення товару належної якості, який мінімально був у
використанні, але не підійшов покупцю. При цьому умовами такого
повернення є: надання покупцем об’єктивної причини такого
повернення, незначне споживання товару за кількісними показниками,
збереження споживчих властивостей, збереження товарного виду
упаковки та розрахункового документу, виданого разом із товаром.
Додаткова гарантія якості товару реалізується на оплатній основі та
її вартість може включатися та/або додаватися до ціни товару.
Звертаємо увагу на те, що додаткова гарантія якості товарів не є
заміною звичайної гарантії, яку зобов’язаний надати продавець.
У випадку отримання Клієнтом пошкодженого товару, яке відбулося не з
його вини, продавець направляє Клієнту взамін аналогічний товар
належного виду. Для заміни товару на аналогічний Клієнт має
звернутися до продавця із вимогою щодо цього та направити
пошкоджений товар на адресу продавця. Після отримання пошкодженого
товару продавець, протягом строку встановленого чинним
законодавством України у галузі захисту прав споживачів направляє
товар належного виду.
Конфіденційність і захист персональних даних
Клієнт підтверджує свою згоду на здійснення Організатором
маркетингової акції (його уповноваженими представниками) та/або
сторонніми особам за завданням Організатора збору, обробки,
зберігання, використання, розповсюдження в цілях проведення
маркетингової акції отриманих від учасника даних, із дотриманням
необхідних заходів захисту таких даних від несанкціонованого
розповсюдження. Добровільно надаючи персональні дані про себе,
учасники маркетингової акції підтверджують свою згоду на збір,
зберігання, використання, обробку та передачу даних Організатором
та/або уповноваженими ним особами, які будуть вживати необхідних
заходів для захисту таких даних від несанкціонованого
розповсюдження. Згода діє протягом визначеного чинним законодавством
України строку для зберігання таких документів. Клієнт, керуючись
положеннями Закону України «Про захист персональних даних», надає
згоду на обробку своїх персональних даних, а саме: ПІБ, відомості
про вік, місце проживання, номер телефону, індекс поштового
відділення. Якщо Клієнт не бажає, щоб Організатор продовжував
обробляти персональні дані, то Клієнт має право відмовитися від
участі в Акції шляхом надсилання письмової відмови на адресу, яка
вказана в Офіційних правилах. Після відкликання згоди на обробку
персональних даних Клієнт не може бути учасником маркетингових акцій
Організатора.